Wednesday, January 31, 2007

huhu

så nå er det ca faktisk 12 timer til flyet mitt går fra Gardermoen! Det er ikke lenge.. Da setter det kursen for Paris hvor vi skifter fly og så bærer det videre til Caracas i Venezuela. Derfra flyr vi med santa Barbara airlines til Quito, Ecuador! var ikke det spennende? ihvertfall er det ikke lenge til jeg er i varmere strøk, faktisk ca 25 grader, og det kan nok bli temmelig digg.. Når jeg er der skal jeg prøve å oppdatere bloggen, men det spørs om jeg kommer inn på det da:-/
Begynner å bli litt bekymret og er ganske sikker åpå at jeg har glemt noe veldig viktig..
Men nå må jeg gå og pakke ferdig!
Sneiks og klemser uten bremser fra ingrid...

2 comments:

Stress-Less-Tess said...

ÅÅÅÅ! Jeg kommer til å savne deg så myeee!! Ha det ufattelig flott i Ecuador da! Så sjåast me om FIRE uker! Lenge, lenge..

kyss og elsk på deg fra meg <3

Emelie said...

Hallo Ingrid! Håper du har det knakanes flott i Ecuador!!! Nå sitter vi(Emelie, Fredrik, Andrea og Tina) i klasserommet, og det er egentlig ganske kjedelig. Emelie sitter oig ser på at Fredrik skriver, mens de to andre synger falskt i bakgrunnen. Gikk flyturen ned bra? Jeg så noe om noen flykapringer på nyhetene nedi der, men det er sikkert ingenting å frykte:P nå skal emelie skrive noe: Hallooo! Vi har fått bildene fra byturen vår, de ble skikkelig kule. Når du kommer hjem, får du poste dem på bloggen din eller noe;) Regner med mange updates slik at vi vet hva dere holder på med der nede. Savner dere masse allerede. klemz og koz