Sunday, October 12, 2008

Fillern!

Æsj.. Nå gidder jeg snart ikke mer! Må bare si at det kjennes litt bortkastet å sitte og skrive en råtten tekst for andre gang mens jeg sitter og spyr fordi den er så dårlig! Ja, jeg snakker om Tip-oppgaven: Hva er teater?... Fy søren, det må være den verste oppgaven vi noensinne har fått! Og i tillegg skal vi lage drama-dialog-refleksjonshælvete!
Er så sykt lei av å skrive alt vi gjør på skolen på nytt søtti ganger uten at det blir bedre og uten at vi lærer noe av det!
Og hvordan skal jeg rekke det? det blir jo bare til at vi får 5 ganger så mye å gjøre, og dermed gjør vi alt bare enda dårligere.
jaja, uanz..
Klokka halv 7 skal jeg på satsern på Storo med Mari Borga på funk!
Det blir artig da.. spesielt siden jeg har så bra kroppskontroll! Kanskje det er en talentspeider der som caster meg til neste sesong av skal vi danse? Jeg SATSer på det.

Men for å muntre opp litt så legger jeg ut et herlig bilde av verdens minste bodybuider! hot hot hot!!



QLT?

3 comments:

Emelie said...

Veldig kjekk!

Emilie Blue said...

Ingrid! ta også fjern etternavnet mitt fra linken din a! her prøver jeg å skape og opprettholde et mystisk alias her på weben, og du gjør det vanskelig...

sexy guy.

Eline said...

Han er hooot ass :D stå på ingz, dette lover godt! yeah... neida såå