Thursday, October 9, 2008

Tuberkulose

ja, folkens!
10hi!! Tenkte bare å si at siden jeg har fått så sykt god respons på poesien min, både til lands og til vanns, tenkte jeg det var på tide å utvide reportoaret litt.. For dere tror kanskje jeg bare skriver abstrakte dikt som kun de aller smarteste forstår.. men dere tar feil!
Jeg har nemlig en fortid som både limerickforfatter, haiku-dikter og barnebokforfatter.
Så det er bare å benke seg fast foran den personlige komputern og vente på neste lille drypp fra visdommens kilde!
Her er et haikudikt jeg skrev en dag jeg var skikkelig inspirert:

jeg og du på hodejakt
som en lykkens sønn
natten spiser dagen

Ellers er det bare å si at jeg gleder meg sykt til bursdan til emilie og ellinor! Jeg skal kle meg ut som noe som begynner på E!.. tricky..

No comments: