Wednesday, October 22, 2008

Tveita, der hvor folk bor!

Jepp, da er jeg hjemme fra en digg dag på henholdsvis Marienlyst, Tveita og hjemme hos Signe(på Tveita)! Ja, først hadde vi internasjonal dag, noe som bød på både gratis mat, herlige foredrag og nyttig informasjon og funfacts om operasjon dagsverk. Så bar det videre til Tveita etter ei lita kaffe på Stockfleths med Eline, Martin og Ine. Etter at vi hadde hatt et møte med lærerne på Tveita skole, var hele klassen invitert til Signe på middag! Det var skikkelig trivelig, gitt! Av kulturelle innslag var det alt fra pianospill til afrikansk stammedans!(bare med unntak av den siste da)
Imorra er det HSM-Marathon hos meg, jep! Det kan omtrent ikke bli noe annet enn suksess.



Her er et lite minne fra ådne sin bursdag for kanskje to år siden! Ine er selvfølgelig en tredjedel av Boyzvoice, mens jeg har på meg hatt.

Ellers har jeg på Z og vis boikottet de kristne(?) skapelsesmytene, og gidder ikke å lage noen innlevering om det! Så får nesebor-studenten og hun andre ha det så godt!

2 comments:

Eline said...

HAHA... jeg dævver. nesebor-studenten. den var god! Gleder meg til i morra! det blir fedd (den d-en er meningen i fedd... litt sørlandspreg over det)

Emilie Blue said...

sjæl!^^ (jeg dævver jeg også..)
jeg joiner deg på den. er den mest latterlige oppgaven ever.