Wednesday, November 5, 2008

Idag er det jobb. Orker nesten ikke, men har ikke no valg. Dessuten er det jo ikke ille når jeg først kommer meg dit, men det er liksom ofte så kjedelig på forhånd! Noen ganger kan det faktisk være ganske så artig å stå og steke brød i fem timer også. Hvertfall min faste kunde, Lars, gjør dagene litt artigere. Han er innom butikken ihvertfall 5-6 ganger om dagen, og han gir meg alltid masse gode tips til hva jeg burde kjøpe. Blant annet har han anbefalt Mor Monsen, MeTODisterkake, Toro tomatsuppe, og torsk med rødvin(som visstnok gjør deg ganske trøtt). Dette er hyggelig.

I midttimen idag skrev jeg, Eline, Ine, MC, Masa og Martin tekster om hverandre til årboka. Det ble noen juicy, spretne, noe interne, frekke, slemme, men koselige skildringer. Ingen av oss kom særlig heldig ut av det, men Eline var kanskje heldigst.. eller?
Ihvertfall fant vi et dyr og en farge som skulle symbolisere hver person. Det var veldig morsomt, men kanskje noen bjeller burde ringe når vi faktisk ikke klarte å skrive én eneste positiv ting om hverandre før MC kom inn i bildet mye senere. Hun hadde i motsetnig til meg, ine og eline, bare skrevet hyggelige ting. Det var allright da!

No comments: