Friday, November 14, 2008

Igår

var jeg på farta.
Etter skolen dro jeg og mari til Nationaltheatret fordi jeg måtte kjøpe en Økonomi/Markedsførings-notatbok! På veien møtte vi Aleksandra! QLT!
Vi dro henne med oss til norli(ark?) hvor jeg knuste en julenisse av porselen eller noe! Det var et uhell... Men det gjorde ikke noe! Det var bare lua som knakk av da, så strengt tatt var det ikke så farlig.. Bare en knøttliten degradering fra nisse til en mann med rare klær.. på en måte.. Men ja.. bok fikk jeg kjøpt allikavel! En som var lyseblå med sånn bokmerkesnøre inni og strikk rundt! Supert!
Så gikk vi på Unis Bakeries etterpå, men det syntes aleksandra var litt drøyt(for hun hadde litt dårlig tid). SÅ hun dro hjem da.
Etter at vi hadde mesket oss med herlige brötchen, dro vi hemmat.
Jeg og Mamma kjørte til hytta på Engelsviken i Fredrikstad fordi vi skulle ha møte med en snekker, for vi skal nemlig igang med å bygge ny hytte nå!! OG den skal bli fin!! kanskje.... Han var uansett skikelig kul! Selvom han aldri vile dra hjem da.. MEn til slutt fikk vi'n ut av huset/hytta, Jeg tok noen finflotte bilder som jeg kan sette inn etterpå!! Fedd!

No comments: