Sunday, November 30, 2008

Jul.

Idag ble det første lyset tent!
Jeg har spist pepperkaker!
Jeg har hatt juleverksted med tanta mi og kusina mi, pluss pluss..
Det har vi gjort i mange år, så det kan vel kalles en tradisjon! Bare at i år fikk vi med noen italienske gørls også. Så det var hygg!


Og her er en julestjerne som kanskje ikke jeg synes er så veldig fin, men det synes visst mamma! så.. Og den er jo rød..så litt julete blir det jo allikavel!

Imorgen skal jeg se på Amalies jul og Jul i blåfjell.. og også i bursdag til kamilla i klassen.. men hvordan skal jeg da rekke:
  1. Skrive DS-oppgave - frist klokka 16 imorgen
  2. Norsk Hedda Gabler-høring - til tirsdag
  3. Mappetekst 6! - Frist onsdag(eller fredag?!)
Ihvertfall ser det mørkt ut siden jeg ikke har begynt!
Whuææ! Dårlig gjort å gi så mye lekser!

1 comment:

Eline said...

Lærerne snakker ikke sammen på Hartvig Nissen. Gir alt på en gang. Det er jo snart jul, så da skulle det ikke vært lov..:(