Monday, November 10, 2008

Litt forvirra:S:S:S:S

hei dere...
det er meg igjen.

jeg er litt superforvirra nå, asså. åhhh! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre??? har dere noen tips???

åh, dumme meg, jeg har jo ikke 1 gang fortalt hva som er problemet!!!
ok: her er det: (*trommevirvel*): jeg er skikkelig superusikker på om jeg skal skrive på norsk(nynorsk el. bokmål??), svensk, tysk eller engelsk..!!
sånn er det når man er god i mange språk... hehe, knis. :-*

kunne dere hjelpe meg med noen innspill?? det ville virkelig vært en lifesaver!!!

elsk på dere<3:-*

3 comments:

Anonymous said...

åh, jeg skjønner problemet ditt:S:S:S:S:S

personlig liker jeg svensk godt, men engelsk gir jo et fint og poetisk preg..?

hvis du vil, kan du godt ringe meg å få vite mer åm hva jeg syns:);)

93579384;)

Anonymous said...

Jævli unødvendig.

ingrid_jalla said...

hvem er denne u-gledessprederen? tihi!