Saturday, December 20, 2008

i'm back again!

Jada..! Nå er jeg tilvbake!
Har vært på koz/kostmask/PR-partey!
Det var koz! heh...
Etterpå dro MC, Ingrid, Johanne og Anders på Warzawa hvor jeg forøvrig aldri har vært før nå.. Der var det billig øl! 30 kroner om jeg ikke tar helt feil! Det var ganske kult/billig*!
Var der kanskje litt vel lenge, men det var jo ållright.. Møtte diverse perzones! Det var egentlig endel kleine folk der som jeg har møtt før og helst ikke hadde møtt igjen! Men Gud bestemmer!:))
Kult! MC forsvant og ingen vet hvor hun ble av, men så møtte jeg og Johanne Simen, og vi som nesten var naboer tok taxi hjem sammen!:) Interessant?!

Og så videre...

Imorgen er det revvvy! Men jeg tror jeg helst sover litt lenge, for PR-stunt er litt lite fristende for å være helt ærlig!:) Så kanskje jeg kommer i ett-tida?!

Jada, jeg vet dette var dårlig oppdatering, men 2 bad!
Må evt kjøpe julegaver imorgen:S har omtrent ingen gaver klare og heller omtrent ingen penger! Så KOOOZ!:)

2 comments:

FridaTrollet said...
This comment has been removed by the author.
FridaTrollet said...

Ingrid, Ingrid, Ingrid... PR-stunt LITE fristende?! Det var jo KJEMPE GØY! *skuffa*