Saturday, January 17, 2009

Huff da.

Og så jeg som hadde tenkt å spare penger, greide jeg det?
Nei jeg har allerede sprukket!

Jepp, sånn går det når man er på trekanten i Asker midt i januarsalget:):)
Kom nemlig over en herlig svart kjole som var litt jalla, det vil si midt i blinken:) Samtidig fant jeg en høyhalset sweater med striper, og selvfølgelig er jo det kjekt å ha? Det tenkte ihvertfall jeg.. Og på Benetton hadde de de fineste genserne i verden på halv pris(Alt var forøvrig på halv pris) så måtte ha den også.. Men mamma betalte da for hun skulle ha en bukse der, og jeg håper hun har glemt at hun også betalte for min genser:):) Den er forresten blå med perler på..
Ja, noen ganger har jeg litt vanskelig for å ikke falle for fristelsen, men hallo, har man penger, så har man det!(kanskje ikke så lenge i mitt tilfelle da) men uanZ!

Og imorgen blir det familiebursdag hos kusinene mine, fedt!
Samtidig må jeg øve på DS-prøve og særemne!
QLT!<3

No comments: