Tuesday, January 27, 2009

oops.. I did it again!

Eller ikke again, men Ja, jeg har syndet! heftig.. Jeg har liksom gått imot naturlovene og det jeg har gjort strider ganske tydelig mot mine prinsipper også. Ganske enkelt så skammer jeg meg!! !! Jeg har nemlig vært på Gina Tricot! Og ikke bare har jeg vært der; jeg har kjøpt noe der også!!
ÆÆH! Men for å bare forsvare meg litt, så kjøpte jeg ihvertfall noe som var litt kult da(synes jeg)!

Først denne body'n! (evt ikke kul, men sabla praktisk når man har høye skjørt så ikke alt bare krøller seg og man dævver fordi man blir så irritert!.. det hadde jo vært litt synd)

Og så: Det kuleste skjørtet jeg har sett på lenge! (tror nesten jeg må ha det på imorgen!)

Og så detta: litt kjedelig, og litt dårlig bilde, men litt fint også! Tenkte nesten at jeg kunne bruke det som Brack i Hedda Gambler:)Men det var fra storfavoritten Kjubøs:)), så det er jo nesten greit!


Jepps B-)

No comments: