Saturday, January 24, 2009

YEs, ferdig på jobb. fant ut at jeg ikke orka å fdra på klasse-pardi fordi jeg var ferdig så sent og siden jeg skal på jobb imorgen også! Det blir litt stress!
Men ihvertfall, for å dra en "eline", så kom det en kjendis på jobben idag da!(bare at det er jo omtrent ikke en kjendis, så det er jo litt flaut) Ihvertfall så var det kine som vant top model for tusen år siden.. men som sagt så var det jo ikke på langt nær så kult som de gangene harald eia er innom:)

Og Hallo, jeg er på vei til å bli en vaskeekte krøpling, for igår så pådro jeg meg diverse blåmerker og vonde armer og bein, og idag klarte jeg å skjære meg på ostekniven tre ganger! Den ene gangen var heftig og det blødde i bøtter og spann! MM!:)
Nok om det, nå er det tv-time!

2 comments:

Eline said...

Liker at vi kan dra en "ingz" og "eline" en gang i blant! Kjendiser er kjendiser snuppa. Man skal kryte hvis man har møtt en! BASTA... HAHA -> MM!

Emilie Blue said...

oh, hun top model-kine ser jeg rundt bisett hele tiden.
Og harald eia har jeg også sett på ica! OMG!