Sunday, February 1, 2009

Mye å gjøre!

Ja, innså idag hvor mye jeg egentlig gleder meg til det ikke er mer lekser!
Bare å bli ferdig på videregående og kunne gjøre ting jeg har lyst til, og ikke nødvendigvis lage foredrag om kvekere og om norske lyrikere anno 1987 (altså, det kan jo være interessant, men kanskje ikke så sabla gøy å skrive det 5. foredraget på en uke) Så.. Idag er det fire ting som må gjøres!(det er ihvertfall de jeg husker) og det er:
- Foredrag om kvekerne
- Lese det originale Hedda Gabler-manuset
- Skrive sponsingsgreier
- Rette DS-oppgaven(men det tror jeg ikke jeg rekker altså.. får heller sende det på mail imorgen eller noe:/)
Så, det er kjedelig. hadde egentlig lit lyst til å legge meg tidlig, men vi får se!

1 comment:

Eline said...

Er heldigvis ferdig med noe av dette, men har fortsatt ikke no liv pga lekser :(