Wednesday, February 4, 2009

Ny måned!:)

Og det betyr jo selvfølgelig, ny side på kalendern!
Her er to snapshots(ganske dårlige) av mine to fineste kalendre!
Nemlig HSM-boys-kalendern...

.. og den lille moldvarpen-kalendern:)
(heter det mulvarp eller moldvarp? oi shit, for et korny ord!)

Og senga mi, for den skiftet jeg sengetøy på igår! Digg snigg:)
(Og interessant!)

Og så kom over denne traktoren/gravemaskinen her om dagen, og lurte med ett på om det kanskje var en slektning av Aleksandra som kjørte den! Kanskje onkel Tommy eller noe sånt.. Så, Al, forklar! Jeg er nysgjerrig!


Og forresten, nå er det IKKE lenge til jeg får kameraet mitt(på fredag) så da blir det kanskje litt bedre kvalitet over snapshotsa her! Gleder meg!!:):)

1 comment:

Magli Blåstrømpe said...

Haha! Nei, jeg tror ikke vi er i (nær) slekt. "Elnæs" kommer fra "eld" (ild) og nes (ved havet). Så det er et stedsnavn. Kanskje vi stammer fra de samme bøndene.