Tuesday, December 19, 2006

Nyttårsforsetter

JEss da er julegavene så godt som i boks! og det er jo bra, for da kan jeg begynne å tenke på andre ting:) for eksempel nyttårsforsettene, emelie.. dt er nok best at vi er flere om dem, så blir det enklere sikkert;) ett nyttårsløfte kan vel være å oppgradere humoren litt, for noen ganger ert den ikke helt på topp.. men som jeg liker å si: dårlig humor er bra humor! så den kan jeg stryke.. ellers får det være å bli rikere eller slutte å bruke opp pengene mine før jeg får dem:/ det er litt dårlig vane.. mer enn det kommer jeg ikke på, men det kommer nok senere!
*
Øving til dramaprosjekt: sara, mari, herman

Herman, Tessa og Ingrid på T-Bana!:D
Julegavekjøping med Maria og Mari!

Nok for nå! klemser uten bremser fra meg;)

1 comment:

Stress-Less-Tess said...

Halla.. bra du lager litt nyttårsforsetter da, vennen. men jeg har et til som begge vi to egentlig burde ha:
Slutte å forfølge kjekke gutter på skolen! tihi
ha en fantastisk jul da, så sjåast me neste år =)

kram