Monday, January 1, 2007

Sååh..

DA var det 2007..
Igår var det nyttårsaften! Det var kaldt, men hyggelig å møte så mange kjente som det er lenge siden jeg har møtt! jeg spiste middag hjemme hos meg sjøl med noen venner før vi dro til Grefsen(?) på partey.. det var passe kjedelig der, og ganske lite folk, så vi etterhvert videre til Havnabakken og chillan.. der ble vi en god stund, før det ble for kaldt til å være ute..

Så.. håper at dere har hatt en fortreffelig nyttårsaften, jenter! og gleder meg til å se dere igjen på skolen!:D selv om det hadde gjort seg med et par uker til med fri!

Jeg har hatt en veldig vanlig jul med julegaver og sånt.. har fått noen penger som jeg tror kommer godt med imorgen når jeg skal i byen.. Ønsker alle et godt nytt ååår! og PS: emelie, takk for julekortet! det var fiint:) har du laga det helt selv? kleemmssii!



2 comments:

Stress-Less-Tess said...

Halluu. Så bra at du hadde det fint i går! Jeg hadde det også veldig koselig, og jeg gleder meg villt til det nye året. De to første sangene jeg hørte i 2007 var Dirrty og Smack That. Kan det ligge noe i det? tihihihi.

uansett, love yah!
Tesssssss

Emelie said...

Hei! Jeg har laget det selv, nå ble jeg litt usikker på hva jeg skrev i det:P Var ganske trøtt og sliten når jeg skrev det, du får bare tilgi meg! Heheh.. Denne juleferien har vært den beste noensinne! Ikke nok med at jeg greide å bli skuespiller på nyttårsrevyen, MEN hele gjengen ble også det (mange gode venner fra TS bla) Der har det vært så mye artig, og nyttårsaften var også bænkers bra. Håper du har hatt det like fint som meg=) Ser'æ på torsdag... (vil ikke, vil ikke, vil ikke, VIL IKKE PÅ SKOLEEEEN!!!) klems!