Thursday, January 18, 2007


idag er det den 18 januar 2007!

Det har vært en utrolig begivenhetsrik dag på skolen. For all del.

Med både naturfag og engelsk og fransk OG matte! Man kan jo ikke drømme om mer enn det! Og inmorgen er det fredag og jeg har hørt no snakk om at jeg skal bli med marthe i kirken på CROSS-POINT. Er vi heldige joiner Emelie også:D Nå er det dessuten bare to uker til jeg drar til Ecuador, og jeg teller ned... Vi har fått vite hva slags familier vi skal bo hos, og heldigvis bor jeg og Sofie sammen;P vår plan er å ta med masse knekkebrød i tilfelle maten der smaker sjiit..



Igår så jeg Steiner-revyen og den var morsom:D Det var ikke helt med i den planen jeg hadde om å legge seg tidlig, men det er jo tross alt snart hælj!



Imorgen slutter jeg 2 og det er dailig!



Nå har jeg ikke mer på hjertet..



Tjallabajs<3

1 comment:

Stress-Less-Tess said...

"Er vi heldige joiner Emelie"? EMELIE?!!?!!?!?!?! Hva med meg som faktisk joina?!!? Litteranne skuffa nå, ingridpus!