Friday, January 5, 2007

HÆLJ<3


Så da er det 5 januar, og det er slettes ikke verst! Jeg har overlevd den første uka på skolen(siden igår) og er veldig fornøyd! Nå gjelder det bare å få ordnings på døgnrytmen! haha:D

Det er jo også veldig kooooZZ og treffe igjen alle i klassen! Spesielt Keegbabene mine!

Og jeg gleder meg litt til bursdagen min og håper jeg får noe jeg ønsker meg, som det bortskjemte barnet jeg er...:-/

Og det blir bare kortere og kortere tid til jeg og Sofie skal dra til Ecuador.. det kan bli spennende, men jeg har hørt at det er en del kriminalitet og sånne ting der, så jeg er heldig hvis jeg kommer levende hjem! Det er vel bare å håpe på det beste..

I helgen har jeg foreløpig få planer, men gleeder meg til å se nissen-revyen, hvis vi får klart å fikse billetter, da! men det årner seg nok!

Klemser Uten Bremser fra Ingrid;)

No comments: