Thursday, February 8, 2007

naa er det trosdag og heldigvis snart helg, for jeg er trooott!
Det er slitsomt her siden vi jobber fra halv 9 til 12 hver dag og etter det er det spanskskole til klokken 5.. imorgen er det tur til jungelen og vi skal rafte! det blir nok heftigkult.. haaper jeg! haaper vi ikke ser flere tarantellaer fo vi har nemlig sett en! og ellers har vi sovet hos indianerne og det var kooS! vi lagde til og med maisbrod der som vi kokte! og saa badet vi i en vulkan hvor det var 1080 meter dypt.. Der saa vi en firfisle og!:D Idag har jeg spilt fotball med de hjerneskada barna paa fundacion integrar! Det var morO! Vi har ogsaa vart og ridd med dem.. imorgen skal vi med dem i svommehallen og om to uker er det tur til dyrehagan! men naa maa jeg pa supermercadoen og kjope solkrem og myggdritt! for i junglen er det mye mygg nemlig!
Kos dere i Norge og ikke glem meg selv om jeg skal vare borte i en million aar! jeg ber dere:(
Klemser uten bremser fra ingrid<3

1 comment:

Stress-Less-Tess said...

Åååå!! Din heldige bæsj!! Håper du har det masse gøy videre og husk, vi savner deg som bare fy!!!

<3 Elsk fra Tessa