Sunday, April 20, 2008

suverent!

jess, som ved et trylleslag dukket denne bloggen opp i mitt minne!
Jeg hadde fullstendig glemt den! Herlig!!!
så, I'm back again, sterkere enn noensinne... :)
For å ta ei litta oppdatering, nå er'e helg, nærmere bestemt søndag og jeg har historieprøve på tirsdag.. Hvis man legger to og to sammen, finner man fort ut at det jeg egentlig burde gjøre er å lese i historieboka.. men den gang ei! Idag har jeg vasket vinduer! Det er veldig inspirerende å se hvor rent og skinnende det blir! Takket være Jif's vindusvaskeverktøykazze!(det rimte nesten)¨

Uansett, jeg teller ned til sommerferien og sier at det er sånn ca 2 måneder igjen. Ellers annonserer jeg at jeg trenger en kompanjong til Sommerfestivalen i Selbu den 20 og 21 juni! altså før(?) sommerferien! Der er det store stjerner å spore: Åge Aleksandersen med sambandet, DDe, Diderre, Valentourettes..+++! Tessa du må gjerne melde deg!:D

KlemZ

2 comments:

Stress-Less-Tess said...

Hoihoi! Hvor mye koster denne gærne festivalen a? Høres spennende ut :))

ingrid_jalla said...

600 og no... og det er max fett.. men jo.. du vet!