Wednesday, October 29, 2008

Krumspring

Jess, da var det TiP, og jeg, Soph og PAt har nettopp holdt foredrag om August Strindberg. Lagde det i forrige time, så det var kanskje ikke helt av ypperste kvalitet.. MEn sånn er det!

Gleder meg til idag fordi da får jeg evt igjen både boblejakka mi, OG pc'en som begge har vært på service(eller no). Det skal bli digg, for idag var det søren meg snøstorm hjemme! Jeg tenkte å være lur og gå til bussen istedet for banen, men før jeg var kommet til bussholdeplassen var det ikke mer maskara eller noe igjen.. Og ikke nok med det, men den bussen jeg skulle ta var full, og kjørte rett forbi! Så da hadde jeg intet annet valg enn å stå på holdeplassen i et ekstra kvarter! Det eneste digge var at jeg slapp å hente gul lapp, men fikk komme inn i timen selv om jeg var et kvarter for sent ute!!! Jon er jammen en kjernekar i trange tider! Interessant?



Ja, sånn så det ut når jeg løp til bussen!

Men tross alt så er det jo lit koselig med snø også da, selv om det betyr at conversa ikke er så anvendelige lenger.. perhaps! For det betyr jo at det nesten er jul, Faktisk AKKURAT åtte uker til julaften:):) og bare 4 uker og 5 dager til Julekalender! JA, jeg har julekalender! Det er smaskens. <3

4 comments:

frk. Owned said...

du så så fin ut da du kom på skolen likevel ingz;)jippiiii! det vil også si 4 uker og 5 dager til min bursdag:D:D!!! julekalender er det beste da..jeg stemmer btw for at amalies jul(det beste julebarnetv ever!) skal sendes på nytt<3 men jeg har hele greia på vhs hjemme, så null stress for meg..tenker bare på de yngre barne som fortjener å se det

Anonymous said...

mmm, historie fra virkeligheten, det liker jeg. flott!

Eline said...

Jeg koser meg glugg ihjÆl når jeg leser bloggen din ingz! uff hvor hverdagen din er hektisk!!

ingrid_jalla said...

enig Kamilla! og det fortjener et innlegg!