Sunday, November 9, 2008

Handlerunde

Noen som er enige i at shopping er et uglybugly ord? Det diskuterte ihvertfall jeg, Ine og Eline igår når vi var ute for å gjøre noen ærender på Grünerløkka. Mye bedre å si at man skal ut å gjøre noen ærender eller på handletur, aight? Og koselig også! Ihvertfall, igår var vi ute i byen faktisk fra klokka 12 til klokka halv 7, så vi fikk gjort unna en del uplanlagte ærender.

Men noe som har slått meg er at hvis man har penger og har tenkt å dra ut for å kjøpe ting, så finner man liksom ingenting man har skikkelig lyst på. Det er enklere å finne hvis man er pengelens.. Da er de fine tingene på rekke og rad og man blir helt trist fordi man ikke har råd til dem. Men uansett, vi var igjennom hele Oslo City og store deler av Grünerløkka før det løsna for oss. Tilslutt endte jeg opp med dette her:

Dette er en bukse...

Det her må være verdens fineste klokke, OG den snakker! Med et enkelt tastetrykk sier den hyggelige stemmen hvor mye klokka er!

For dem som så på Lille Lørdag, JA dette er Probats "Vidar og Jan-Tore"-tribute. Bakpå står det "Kjør debatt!" Woho.
Men ikke nok med dette, når Ine hadde dratt hjem dro jeg og Eline på Gamestop(?) og kjøpte cd'er. Jeg måtte købe Amy Diamond, Jul i barne-tv og Hanna Montana meets Miley Cyrus.. Jepp.. Det var verdt sine kroner for å si det sånn!

1 comment:

Eline said...

Tidenes (lengste) handletur... haha. koste meg godt!!