Sunday, November 9, 2008

Herlige søndag!

Ja, dette har vært en fin søndag! Kanskje ikke verdens beste vær for å være utendørs, men definitivt for å sitte på kafé, for det har nemlig jeg gjort i hele dag! Møtte Ine, Mari og Maria på majorstua klokka halv to og vi vandret til Le Rustique, hvor vi drakk kakao! Smaskens:) Det var jættekøs! Så dro vi en svipptur på biblisen seff, og lånte cd'r! Blant annet superfamily, Goldfrapp, Magnet og Elvira Nikolaisen(jepp). Ganske smart igrunn, for da slipper man ulovlig nedlasting, bare ulovlig ripping! Det er jo Allright!?
OG, jeg fant panoramaeffekt på mobilkameraet, kult? og deformert?



Så ringte mamma og hun ville på kafé hun også, men da var jeg ganske mett. Men jeg ble med allikavel, og det er vel ikke fritt for at det ble en cookie som var ganske så teisty.. Etterpå var vi på Video Nova, hvor vi kjøpte de tre første filmene av Varg Veum som vi skal se i kveld, og det ALLER siste eksemplaret av Amalies Jul!!! WOHOO(selv om de sikkert får nye snart da..)
Så jeg er førnøyd.

No comments: