Saturday, November 29, 2008

Lurendreier!

Lørdag kveld, og jeg skulle vært på julebord med alle ICA-ansatte i ca hele Norge.. Angrer jeg?
... kanskje ikke så veldig..!
For å si det sånn, jeg klarer meg..
Jaja, hatt en spenningsrik dag idag! Var nemlig en liten tur in Le City idag, og gjett hvem som fant ut at det var 3 for 2-salg på Grænsen Skotøymagasin!!! Oh, Yes! tror jeg var der i en time eller noe.. ihvertfall inngikk jeg en avtale med pappa om at jeg kjøpte et par, han et par og jeg fikk en gratis! Allright, egentlig! så disse ble det(og et par til med sånne slags brune støvletter med ull inni):


Fett, fett fett! for jeg sparte nemlig tusen spenn! (eller fikk gratis sko da!) kult var det uanZ..

Og ikke nok med det! Etterpå dro jeg til ARK(hvorfor vet jeg ikke), og den var helt ny! Så der var det gratis peppekaker og appelsinjuice og boller og twist! Stas...
Og som om ikke det var nok; når jeg var på jobb idag kom ingen ringere enn Harald Eia inn døra og spurte meg hvor vi hadde ferdig pizzadeig! Det var nok dagens høydepunkt.. Og selv om det ikke var første gang jeg ser'n, så må jeg si at det som slår meg er at han er mye høyere og stautere enn man skulle tro! For sammen med Atle og Bård så ser han så spinkel og stakars ut, men han er høy! Ja, så menn...

Igår var jeg, Eline og Ine ute og spiste på Fredags(Fridays). Kozmos!
Så pene/stygge var vi:




Jaja, takk for nå! Imorgen skal jeg ringe jula inn! Gleder meg, første søndag i ædwent!
(tilfeldig bilde fra google..)

2 comments:

Eline said...

vi har med å se stygge ut på bilder.. bra vi ikke er så stygge i virkeligheten da... eh..

ingrid_jalla said...

hehe, ja! det er jammen flakx!
..
.