Thursday, November 27, 2008

Tors dag



Ja.. idag er det ikke lenge til jul, men midt i all gledingen har jeg funnet ut at det kommer til å bli masse stress!! (kosestress da selvfølgelig)! Men jeg merker at det egentlig grenser til å bli litt kjipt når jeg har opplegg for omtrent ALLE dagene i desember allerede, og desember har ikke begynt enda! SLit! Og alle de jækla vurderingssituasjonene som kommer i tillegg.. det kan ikke bli bra!! Jaja, uanzett! Idag var det is på hele sognsvann, for de som bryr seg!:) Det er jo litt ålreit, og snart kan vi kanskje gå på skøyter? ihvertfall... sånn her så det ut:




Og sånn by the way: her er en av grunnene til at jeg elsker jan Thomas! Jeg er nemlig fast leser av SE&HØR(på JOBBEN, kjøper det vanligvis ikke!.... altså.. .) og der kommenterer JT kjendisoutfitene! GØY! og dette skrev han i forrige uke ller no! <3

No comments: