Tuesday, November 4, 2008

Trudelutt


Idag kjøpte jeg sesong 2 av Ugly Betty! Det er jammen meg et sabla artig program.
Har enda ikke fått tak i Amalies jul, men det er nok det neste på ønskelista! Idag i timen lagde jeg nemlig en liste over ting jeg har lyst til å kjøpe for tiden. Det jeg kom fram til var: Et speilreflekskamera, Nye røde vintersko, garn til sokker, Frustrerte Fruer sesong 4, og ellers mange andre ting som jeg ikke kom på akkurat da! Men ihvertfall så synes jeg det er ålreit å ha lyst på noe spesielt i stedet for at alle pengene bare forsvinner på alt mulig uten at man føler at man får noe ut av det. Og jeg gidder ikke å prøve å skjule at jeg er en material girl! Jeg elsker ting!!:):)

På fredag var det Grethe sin bursdag. Mange av jentene i klassen var der, og noen andre jenter og gutter. Det var schpa-koz og vi var innom de fleste obligatoriske lekene som "jeg har aldri", blabla. Etterpå dro emelie og jeg på møllers , et nokså lugubert, skittent og klissete sted, men akk så koselig! OOG vi ble kjørt helt hjem!:) Så det var å-kei! Her er noen bilder fra det:







OOG Operasjon Dagsverk. Selv om det begynner å bli noen dager siden. Da jobbet nemlig jeg, ine, mari, eline, masa, frida og et utall andre fra vår klasse og G-klassen(orker ikke å skrive alle 32, hvis det er greit) på Den norske Opera og Ballett. Det vi gjorde var egentlig bare å hjelpe operaen med litt reklame. Vi ble tildelt et område og skulle patruljere hver eneste butikk og spørre om de var interessert i å henge opp plakater og brosjyrer. Jeg og Eline gikk sammen og det var kos, men jeg må si at jeg skjønner hvorfor operaen syntes det var fint at vi gjorde det for å si det sånn. De syntes nok det var knall å slippe! men men, vi koste oss jo gluggers, og noen fine bilder tok vi også (før noen sier noe, Nei jeg vet ikke hvordan man roterer bildene):

2 comments:

Eline said...

åh ingz.. jeg liker're. Bra oppsummert av de siste dagene! Jeg synes det er bra å ha bildene litt annerledes. Man får bli kjente med oss fra ein annen vinkel :D (borom-dish)

ingrid_jalla said...

haha! ja, hadde liksom litt mye å oppsummere da! mye som skjer.. eller... heh.. jepp