Wednesday, October 29, 2008

Jeg hermer etter Tessa!

Jeg herma etter Tessa, ganske enkelt.. Søkte på google på "ingrid liker" og da kom dette! Jeg liker det! Og det meste stemmer jo ganske bra.
  • Ingrid liker å kalle seg sporty. Men jeg fant sjokoladebeholdningen under sengen hennes.
  • Ingrid er ganske smågal og har fransk humor.
  • Frode og Ingrid liker å lage ting.
  • Ingrid liker: kaffi og kos
  • Ingrid liker å sprenge grensene ut over det klassike repertoaret, og favorittkomponisten er Dmitrij Sjostakovitsj.
  • Ingrid liker Hogne, men kjenner han ikke så godt ennå,. så hun er litt usikker og sjenert overfor han.





Dette er tre flotte Ingrider! Simpelthen:)



1 comment:

Magli Blåstrømpe said...

Aww, Ingrid Bergman^^,

Oioi, hvem er så denne Frode, da?

Jeg har ny/egen norsk blogspotblog: http://digresjoner.blogspot.com/