Thursday, November 20, 2008

Tveita ferdig!

Endelig! Men faktisk så må jeg innrømme at det var litt moro der også da! Sånn etterpå.. Som for eksempel når vi hadde vist kaptein Sortebill-forestillingen for alle foreldrene og resten av familiene, og det faktisk gikk bra! Det var en lettelse får'n si, og nå trenger jeg aldri mer sette en fot på Tveita skole! Yahoo!

Marthe og Kristian som hadde 1.klasse


Martin var fryktelig fotogen:


Finn og Gunnar hårpleieserie. Catchy!


På bussen på vei hjem idag, oppdaget Ine kongeplassen! Kult!! Tror det er en ny oppfinnelse. Og hvis noen ikke vet hva det er, så er det de setene som er aller høyest oppe! Altså, de beste setene!

4 comments:

Eline said...

Åh.. liker martin med ins sitt skjerf på hauet!! han blir så digg da :S Jeg må bare si det ingz (sikkert sagt det før...) du har en morsom og interessant blogg. koser meg godt når jeg leser den ;D Og jeg oppdaterer meg skal jeg si deg!!

frk. Owned said...

martin=D ikke vanskelig å velge han framfor de andre når han ser sånn ut! enigpenig med elinepine

FridaTrollet said...

*kremtkremt* MC, Sophie, Andrea og Frida hadde 1.klasse... Kristian, Marthe og gjengen hadde 2. klasse... får være grenser på feilinfo du skriver ute på internett da... =P

Anonymous said...

dette er stakarsen av alle stakarser!! (altså meg..)