Monday, November 24, 2008

Sykt?



ja, jeg hadde en litt syk opplevelse idag! Fikk nemlig sånn lapp om at jeg måtte hente noe på posten når jeg kom hjem fra skolen. SElvfølgelig gikk jeg utifra at det var sånn julegave fra banken eller ny kodebrikke eller noe annet dritt.. Men nei, da jeg åpnet pakken var det en iPod Touch inni med 8 GB! Sykt.. Det var ikke noe brev eller noen ting, og ingen har fortalt meg at jeg skulle få en ny iPod.. Men har en mistanke om at jeg har vunnet den da! i en konkuranse.. men Kult uansett.. Og sånn ser den ut:
Og så: helgen! I helgen var jeg i diverse bursdagsfeiringer(Søstra mi og Ine), så hver dag ble på en måte en fest. Men på lørdag rakk jeg også å møte noen jenter jeg kjenner fra Os i Østerdalen, av alle steder.- UanZ så var det veldig koselig da, og de er tvillinger, så selv om det ser ut som jeg tok to bilder av den ene så er det egentlig et av hver.. ja..


No comments: