Saturday, December 6, 2008

I stemning!


6. desember, 18 dager igjen!
var på julesopping med pappa idag og lusnj på halvorsens konditori! Koz! Frelsesarmeens julekonsert og gratis pepperkaker overalt! Diderre spilte når vi var der, og det passer jo bra, for de er kjempekule!:) Og apropos FAN! jeg møtte SELVESTE SIR ROGER MOORE igår!!! JA! mitt kanskje største idol, verdens kuleste, morsomste, feteste 81-åring! Drømmen som gikk i oppfyllelse! Ja, ja! Uansett, det var på Tanum i Paleet og jeg var seff først i køen som bestod av mange folk! og han var så gem! for å si det sånn.. Og stas var det også at han i min bok signerte med: LOVE, Roger Moore, mens i alle de andre skrev han bare Roger Moore! Det var nok et hemmelig tegn! Jaja.. såå.. uansett er jeg happy da!

Og idag var jeg også hos maria skårding og lagde sjokoladekjeks.. kom faktisk nettopp hjem(tenkte å gjøre Religions-lekse:(..!) Men det var ihvertfall kjempekoselig og det ble gode kjeksar!


Og disse skoene ønsker jeg meg, by the way!

3 comments:

Eline said...

Ble're ikke no' lisa børud på'ræ? Jeg må se den autografen altså!! han er sikket driiit forelska i dag:P Og jeg gleder meg til du kjøper deg de indianer skoa :D

FridaTrollet said...

ojoj... Diderre er jo råtøffe... lucky you! men religion er ikke tøft... det er skikkelig dust, og kommer ikke til å gå noe bra! =P men jaja!

Melkee said...

"Tenkte å gjøre religions-lekse"
haha, tenkte å gjøre er ikke samme ting hos deg Ingrid, eller hva? hehe
Har noen documents fra Anders Netland teræ;)