Thursday, December 4, 2008

Travis, Teater og Taco!

De tre T'ene!
Idag var jeg på Råkk og Rålls(?) og der fant jeg alle travis-cd'ene til ganske lave priser! 79,- for hver! Kult, for jeg skal jo på konserten på mandag, og da tenkte jeg det var greit at samlingen var komplett! Så, jeg kjøpte ikke bare en, men FIRE cd'er! så nå har jeg alle fem! Jaså, tenker du.. hun kan ikke være særlig interessert i bandet siden hun bare hadde en cd fra før!! men slapp av, jeg hadde alle sangene før, før vi måtte slette ALT på datan fordi vi hadde virus! og nå har jeg skaffa dem igjen på lovlig vis!:):)
Disse kjøpte jeg:The invisible band(2001), Good Feeling(1997), The Boy With No Name(2007) og The Man Who(1999)

Og, btw arrgh! på den butikken kosta sesong 2 ugly betty 199,- og jeg betalte 449,-!! KJIPT!

Var på Bjørnholt Vgs idag og så forestillingene til tredjeklasse og det var skikkelig moro! De var så flinke atte! Forestillingene het Informanten og Per Synd - sannhetens øyeblikk! Ble skikkelig imponert og det var jo ikke minst sykd koselig å se igjen hele flokken! Og siden jeg etterpå ble invitert på taco hos Mari på Skøyenåsen, så sier det jo seg selv at det ikke ble gjort noen norsklekser idag... Så det må nok gjøres imorgen!:( Blurg! Men det var jo koselig da!


Kvinnesaks-Ottar-Mari!

Hippie-Andrea!

Iris sitt sexy blåmerke


Ragnhild og Bodil

Heh, ser ut som Anne har sånne tankebobler!

2 comments:

Eline said...

Må legge inn noen av de nye cdene dine i morra! yee... så kos med taco(s). det så riktig så hyggelig ut:D

FridaTrollet said...

ja, du hadde en riktig innholdsrik dag du! :P