Tuesday, January 13, 2009

Ching-Chong!

Jepp, da satt jeg ENDELIG og skrev særemneforedraget:)
Det føles faktisk bra, tro det eller ei.. er snart ferdig med Powerpointen som skal leveres innen klokka 23.59 ikveld, og det betyr jo at jeg kan se på frustrerte fruer med GOD samvittighet:)

Idag var jeg og Ine i banken, for vi skulle få oss sånn voksenkort/kredittkort/Visa(ikke-elektron) Trodde det skulle gå på et blunk, men det tok ganske lang tid. Jeg måtte ta nytt bilde og ny underskrift til kortet! Bildet ble egentlig evt litt stygt/vanlig, men måtte liksom late som om jeg ikke var så nøye, så jeg bare tok det første.. Ihvertfall så kommer det i posten om ca en uke og det betyr at jeg endelig kan begynne å bestille ting på internett og sånn uten at mamma må gjøre det for meg(selv om det har sine klare fordeler...:)! Så det er evt fett.. og egentlig er det også litt fett fordi det kortet jeg har nå er avmagnetisert(eller noe) så det funker ikke..
¨
Jeksi Jaksi Juksi:)

No comments: