Monday, January 12, 2009

Eyes Wide Shut!

Igår brukte jeg hele tiden fra klokka ca 9 til nesten tolv til å se på verdens kjipeste drittfilm! ja, den heter Eyes Wide Shut... Ine syntes selvfølgelig den var bra, men hun liker jo alt som har med elendighet og kjipe ting å gjøre.. Ikke det at det var så sykt mye elendighet egentlig da, men den handlet jo stort sett ikke om noen ting annet enn at Tom Cruise løp rundt fra hus til hus og nesten hadde seg med alle han møtte, men ombestemte seg i siste øyeblikk.(han fikk iallefall alle damene til å kle av seg..). Samtidig hadde det seg tilfeldigvis sånn at to døde, en fikk HIV, en svær gjeng/klubb/sekt? hadde en støgg(!) orgie hvor alle damene gikk nakne.. (logisk nok)
Satt skikkelig lenge og ventet på at handlingen skulle begynne, men plutselig skjønte jeg at det ikke skulle skje noe hyggelig eller spennende, og at ikke det skulle skje noen utvikling..
Etterpå hadde jeg en heftig kjip føl-leik av at jeg hadde kasta bort hele kvelden og at jeg bare var skikkelig oppgitt.. At folk synes den er bra.. velvel.. Give me a good grunn!!
Så... jeg måtte bare få det ut(spesielt siden jeg faktisk betalte 100 kroner for den jalla rass-filmen!)
Og hvorfor var damene nakne HELE tiden, mens mennene alltid hadde klærne på?

3 comments:

Eline said...

Nå skal vi jo analysere den, så det blir feeet. Hvor mye kan man få ut av denne filmen...?!

Magli Blåstrømpe said...

I'll give you a god grunn: Det er en film med mange gode detaljer som må tolkes. Dessuten er jeg temmelig sikker på at den er et angrep på illuminati (frimurerne). Men jeg er enig at *noe* mer burde skjedd. Den var ikke avslørende/radikal/revolusjonerende nok.

ingrid_jalla said...

haha, takk! skjønte at det var noen detaljer jeg hadde oversett når vi begynte å tolke og analysere i norsktimen:P
(men den var fortsatt ganske så kjip...)